Datum / Čas
Date(s) - 09.11.2016
17:30 - 20:30
Lokacija
Sedež SNLP
Avtor
IZKUŠNJE
Boris Toplak že 30 let deluje v razvojnih ekipah v IT svetu (SW&HW projekti). Najprej je bil udeležen kot član ekipe, kasneje kot koordinator in zadnjih 20 let kot vodja manjših ter večjih ekip. V IT svetu je stalno učenje nuja. Hkrati pa so njegova strast spoznavanje skrivnosti možganov in načinov, kako se ljudje najučinkoviteje učimo. Pri tem zase osebno, znotraj ekipe in na manjših delavnicah preizkuša ter uporablja mnogo različnih načinov.
VSEBINA
- V katerih stanjih se najbolje učimo? Kako ta stanja priklicati, ko jih rabimo?
- Kako motivacija, volja in navade vplivajo na učenje novih spretnosti?
- Kako naša prepričanja rušijo naša prizadevanja ali pa podpirajo našo namero za učenje novih spretnosti?
- Katera vedenja in strategije naj izberemo, da se naučimo novih stvari hitro in učinkovito? Kako naj bodo oblikovane, da se bomo z veseljem in lahkoto vračali k vadbi in učenju?
CILJI
Na delavnici bomo spoznali postopek, kako se hitro naučiti nove spretnosti, hkrati pa si ga bomo tudi oblikovali, da se bomo pri tem lahko zabavali. V mislih imam učenje spretnosti, ki jih želimo izvajati ljubiteljsko, kot so: učenje tujega jezika, igranje kitare, risanje, pisanje, petje, žongliranje, ples, joga, spuščanje zmajev in vse druge spretnosti. Pri učenju spretnosti po tem postopku izboljšamo in dvignemo izvajanje svoje spretnosti za en nivo težavnosti višje. Če smo popolni začetniki in smo se te spretnosti šele začeli učiti, bomo prišli na osnovni nivo. Če spretnost že malo obvladamo, bomo iz osnovnega nivoja prišli na naslednji, drugi nivo. In tako naprej.
Ko se lotimo učenja nove spretnosti, nas pri uspehu lahko ovirajo naslednje prepreke (pa tudi še kakšne druge):
- Ne verjamemo, da se da to spretnost naučiti. Na primer: “S talentom za risanje se rodiš ali pa ne. Jaz ga nimam.”
- Nimamo toliko časa, da bi se naučil te spretnosti. Na primer: “On je rabil deset let, da se je naučil igrati na kitaro.”
- Želimo se tega naučiti čez noč in želimo že drugi dan izvajati spretnost odlično in brez napak. Na primer: “Že tri dni vadim žongliranje, pa mi žogice še vedno kar naprej padajo po tleh.”
- Z uporabo orodij, ki se jih naučimo na NLP tečajih, se odločimo in se lotimo učenja na tak način, da smo zelo učinkoviti in hitri v učenju želene spretnosti, v samem procesu učenja in vadbe pa se počutimo dobro in se celo zabavamo.
V postopku učenja želene spretnosti bomo uporabili naslednje korake in NLP orodja:
- Poišči lastno motivacijo – zakaj se želim naučiti te spretnosti?
- Postavi si SMART cilj za želeno spretnost in tudi na ustrezni zahtevnostni stopnji.
- Poišči prepričanja, ki ovirajo učenje te spretnosti (da sploh ne začneš z učenjem ali pa v učenju ne napreduješ in le stopicaš na mestu).
- Preokviri ali razgradi ta prepričanja in jih nadomesti s takimi prepričanji, ki te podpirajo pri učenje želene spretnosti.
- Preuči in analiziraj želeno spretnost.
- Razstavi želeno spretnost na sestavne dele (podspretnosti, strategije).
- Najprej se nauči ključnih (pod)spretnosti, nato manj pomembnih, nepomembne pa v celoti preskoči.
- Ustvari mini navado. (Ustvari naloge za učenje želenih spretnosti, ki so v obliki malih korakov. Redno izvajaj te male korake.)
DELAVNICE V 2016
Torek, 6. 12. 2016, Staša Florjančič: NLP in mladostniki
PRIJAVA IN ČLANARINA:
Za delavnico je obvezna prijava na info@snlp.si. Za člane je delavnica BREZPLAČNA, za nečlane pa znaša 25 €. V priponki sta pristopna izjava, vprašalnik in navodila za plačilo članarine za interesente. Vprašanja o članarini sprejemamo na omenjeni e-naslov.